РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000806793<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Патрикеєва О. О. 
STEM-проєкт як інструмент формування компетентностей здобувачів освіти / О. О. Патрикеєва, В. В. Черноморець, І. В. Василенко, М. В. Коваленко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2021. - № 1. - С. 69-76. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено спробу дати визначення понять "STEM-проєкт" та "проєкт з елементами STEM". Запропоновано трактувати поняття "проєкт з елементами STEM" як сукупність практичних форм і методів, що дають можливість ефективно формувати ключові компетентності, необхідні кожній людині для успішної життєдіяльності, розвитку особистості, мотивації до навчання, формування творчого стилю мислення, дослідницьких навичок, здатності до самонавчання, через здійснення компетентнісного підходу під час реалізації STEM-проєктів. Обгрунтовано необхідність імплементації проєктно-дослідницької діяльності з елементами STEM не лише під час засвоєння предметів природничо-математичного циклу, а й для опанування всіх шкільних курсів, що цілком реально, зважаючи на високий рівень інтеграції знань і вмінь здобувачів освіти в сучасних умовах. Упровадження STEM-проєктів у закладах освіти зумовлює самовизначення молоді, ефективне вирішення завдань і проблем профорієнтаційної роботи. Проєктна діяльність - одна з найперспективніших складових освітнього процесу, яка створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійний пошук знань, їх систематизація, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення здійснюються саме через метод проєктів - ефективну технологію навчання. Актуальність статті обумовлена необхідністю розширення науково-понятійного апарату галузі STEM-освіти, надання практичних порад щодо впровадження форм, методів і методик STEM-навчання у загальний освітній процес.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського