Гуцол Л. М. Педагогічні умови самореалізації студентів вищих навчальних закладів у процесі дозвіллєвої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. М. Гуцол; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2019. - 20 c. - укp.Здійснено дефінітивний аналіз феномена "самореалізація студентів закладів вищої освіти". Вперше теоретично обґрунтовано комплекс педагогічних умов самореалізації студентів закладів вищої освіти у процесі дозвіллєвої діяльності: створення дозвіллєвого середовища на принципах, які б відповідали інтересам, потребам, уподобанням студента; застосування педагогічних прийомів виховного впливу, які б забезпечували взаємозв'язок навчальної і дозвіллєвої діяльності; активізація діяльності органів студентського самоврядування; використання Інтернет-ресурсів для забезпечення самореалізації студентів у дозвіллєвій діяльності. З'ясовано структурні компоненти самореалізації особистості студентської молоді у процесі дозвіллєвої діяльності. Розроблено модель упровадження педагогічних умов самореалізації студентів закладів вищої освіти у процесі дозвіллєвої діяльності. Вдосконалено критерії, показники (мотиваційний, когнітивний, емоційно-вольовий, діяльнісний, рефлексивний) та охарактеризовано рівні самореалізації студентів закладів вищої освіти у процесі дозвіллєвої діяльності. Дістали подальшого розвитку теоретичні засади про сутність самореалізації особистості в ракурсі гуманістичного, особистісно-зорієнтованого, діяльнісного, культурологічного підходів до виховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438248 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|