Дрожжин О. Л. Організація роботи суден-контейнеровозів на фідерних лініях : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / О. Л. Дрожжин; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2019. - 22 c. - укp.Висвітлено питання організації роботи суден-контейнеровозів з метою забезпечення їх ефективної експлуатації на фідерних лініях шляхом розробки та впровадження відповідних теоретичних положень і практичних рекомендацій з організації їх роботи. Проведено аналіз стану теорії та практики роботи суден-контейнеровозів на лініях. Виявлено основні тенденції і особливості роботи суден-контейнеровозів на фідерних лініях, встановлено основні групи товарів і географія, які складають вантажну базу світових контейнеропотоків. Проаналізовано основні наукові роботи стосовно контейнерних перевезень на фідерних лініях і зазначено коло невирішених задач. Встановлено місце та роль фідерних ліній в системі міжнародного судноплавства. Підтверджено, що попит в морському перевезенні окремих регіонів значною мірою забезпечується фідерним сполученням чи неможливий без нього. Ідентифіковано та розподілено завдання фідерної судноплавної лінії, які межують між собою початком введення флоту в експлуатацію. Доведено, що завдання фідерної лінії залежать від кількості та форми кооперації організаторів фідерної лінії. Обґрунтовано неправомірність поширеного застосування терміну "фідерне судно" в сенсі будь-яких ознак окрім як організаційних. Структуровано етапи та зміст рішень щодо створення та функціонування лінійного фідерного сервісу, що знайшло відображення у концептуальній моделі. Розроблено теоретичні та методичні положення з обґрунтування рішень щодо організації системи фідерних ліній, що обслуговуються суднами-контейнеровозами. Встановлено та структуровано взаємозв'язок зовнішнього середовища (контейнеропотоки глобальних контейнерних перевізників) і системи (множини фідерних регіонів). Структуризацію здійснено на двох ієрархічних рівнях: перший – рівень контейнеропотоків і портів; другий - рівень суден. Формалізовано на рівні параметрів узгодження даних рівнів: контейнеромісткість флоту, обсяги контейнеропотоків і їх розподіл за портами. Розроблено математичну модель, що є формалізованим представленням функціонування системи та зовнішнього середовища, яка враховує специфіку ієрархічності, а також інші її властивості рівнів за погодженням параметрів, характер і специфіку перевезень вантажів контейнерами. Розроблено математичну модель обґрунтування руху суден-контейнеровозів (субститутів) на фідерній лінії на рівні організації з врахуванням задачі репозиції порожніх контейнерів. Індекс рубрикатора НБУВ: О484.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438310 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|