Андрєєв А. М. Теоретико-методичні засади підготовки майбутнього вчителя фізики до організації інноваційної діяльності учнів у навчальному процесі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / А. М. Андрєєв; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2019. - 40 c. - укp.Висвітлено теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя фізики до організації інноваційної діяльності учнів у навчальному процесі. Обґрунтовано суть готовності майбутнього вчителя фізики до організації інноваційної діяльності учнів. У структурі готовності виділено три взаємопов'язані компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-творчий), що відображають психологічну, теоретичну та практичну готовність майбутнього вчителя до діяльності. Розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів, що відображає ідею двокомпонентності цієї підготовки – єдності її навчального та професійного аспектів. Запропоновано концептуальну модель підготовки, що містить основні її складові (теоретико-методологічну, змістову, організаційно-методичну, діагностично-результативну) та їх елементи. Розкрито організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів фізики та розроблено технологію організації їх квазіпрофесійної діяльності щодо залучення учнів до інноваційного пошуку. Результати дослідження впроваджено в освітньому процесі вищих навчальних закладів, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-252,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА438325 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|