РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807499<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Король О. Д. 
Основи туристського маркетингу : [навч. посіб.] / О. Д. Король; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 139, [1] c. - Бібліогр.: с. [140] - укp.

Висвітлено теоретичні основи маркетингу в туризмі. Розглянуто туристичні потреби. Увагу приділено туристському попиту, а також чинникам, від яких він залежить. Подано інформацію про туристський ринок і методологію його дослідження. Проаналізовано комплекс маркетингу, який складається зі змінних чинників маркетингу: турпродукт, ціна, методи розповсюдження та просування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА858898 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського