Король О. Д. Основи туристського маркетингу : [навч. посіб.] / О. Д. Король; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 139, [1] c. - Бібліогр.: с. [140] - укp.Висвітлено теоретичні основи маркетингу в туризмі. Розглянуто туристичні потреби. Увагу приділено туристському попиту, а також чинникам, від яких він залежить. Подано інформацію про туристський ринок і методологію його дослідження. Проаналізовано комплекс маркетингу, який складається зі змінних чинників маркетингу: турпродукт, ціна, методи розповсюдження та просування. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА858898 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|