![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807504<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Кременчуччина - основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали III-ї наук.-пед. експедиції Н.-д. лаб. з вивч. і розроблення гуманітар. ідей акад. В. І. Вернадського (Кременчук, Горішні Плавні, Світловодськ, 18-19 трав. 2022 р.) : [метод. посіб.] / ред.: А. П. Самодрин; Національна академія наук України, Комісія з розробки наукової спадщини академіка В. І. Вернадського, Науково-дослідна лабораторія з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського, Кременчуцький педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, Кременчуцька міська рада Кременчуцького району. - Кременчук : НОВАБУК, 2022. - 225 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.Відображено теорію і практику розвитку ноосферної освіти в світлі гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського та діяльність наукового самоврядування в особі Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського, яка діє під егідою НАН України та у колі своїх прибічників - Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка та Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району. Розглянуто соціально-психолого-педагогічну систему А. С. Макаренка як модель розвитку і діяльності громадянського суспільства та особистості громадянина на демократичних засадах. Досліджено проблему впровадження компетентнісного підходу в закладах вищої педагогічної освіти. Розкрито проблему проєктування регіонального компоненту змісту освіти в сучасній школі. Проаналізовано сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Охарактеризовано особистісну готовність психологів до надання професійної допомоги постраждалим під час воєнного стану. Визначено сутність середовищного підходу у контексті ноосферної педагогіки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю252 я431 + Ч30 в2:А733 я431 + Ч213(4УКР(5/6-8 Вернадський В. І. я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА859292 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|