Нечитайло О. Ю. Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання / О. Ю. Нечитайло, О. Б. Колотило // Буков. мед. вісн. - 2021. - 25, № 4. - С. 133-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Світова пандемія коронавірусу внесла суттєві корективи в систему вищої освіти, що змушує вдаватися до пошуку новітніх методик викладання, які нададуть змогу оптимізувати навчальний процес для всіх її здобувачів, а також дадуть можливість проводити адекватну оцінку рівня знань студентів. Мета роботи - визначити оптимальні методики онлайн викладання матеріалу для студентів залежно від їх особливостей сприйняття інформації, а також забезпечити ефективний спосіб контролю знань. Упродовж періоду карантину та онлайн навчання застосовано платформу Google Meet для проведення онлайн практичних і семінарських занять. Залежно від того, який інформаційний канал сприйняття інформації переважав у більшості студентів групи, застосовувався індивідуальний підхід подання інформації з різним видом наочності. Оцінка ефективності різних методик викладення матеріалу проводилася шляхом проведення проміжного та поточного контролю знань, а також усним опитуванням студентів наприкінці семестру. Найвищу продуктивність сприйняття інформації виявлено при комбінації різноманітних методик викладання впродовж однієї пари, коли студенти по черзі задіюють звуковий, зоровий аналізатор, а також тримають у руках попередньо роздруковані матеріали. Використання коротких сценаріїв симуляційної медицини, коли є можливість вдосконалювати комунікативну компетенцію, суттєво підвищує активність студентів упродовж заняття, що проявляється кількістю "піднятих рук" та коментарів у чаті. Винахідливість та наполегливість викладача надає можливість об'єктивно оцінити знання студентів, незважаючи на очевидні труднощі, що вносить онлайн навчання. Висновок: упродовж карантину та за умови проведення дистанційного навчання, найбільш ефективними є методики поєднаного викладення матеріалу, коли студенти мають змогу використовувати усі канали сприйняття інформації. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|