РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807719<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нечитайло О. Ю. 
Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання / О. Ю. Нечитайло, О. Б. Колотило // Буков. мед. вісн. - 2021. - 25, № 4. - С. 133-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Світова пандемія коронавірусу внесла суттєві корективи в систему вищої освіти, що змушує вдаватися до пошуку новітніх методик викладання, які нададуть змогу оптимізувати навчальний процес для всіх її здобувачів, а також дадуть можливість проводити адекватну оцінку рівня знань студентів. Мета роботи - визначити оптимальні методики онлайн викладання матеріалу для студентів залежно від їх особливостей сприйняття інформації, а також забезпечити ефективний спосіб контролю знань. Упродовж періоду карантину та онлайн навчання застосовано платформу Google Meet для проведення онлайн практичних і семінарських занять. Залежно від того, який інформаційний канал сприйняття інформації переважав у більшості студентів групи, застосовувався індивідуальний підхід подання інформації з різним видом наочності. Оцінка ефективності різних методик викладення матеріалу проводилася шляхом проведення проміжного та поточного контролю знань, а також усним опитуванням студентів наприкінці семестру. Найвищу продуктивність сприйняття інформації виявлено при комбінації різноманітних методик викладання впродовж однієї пари, коли студенти по черзі задіюють звуковий, зоровий аналізатор, а також тримають у руках попередньо роздруковані матеріали. Використання коротких сценаріїв симуляційної медицини, коли є можливість вдосконалювати комунікативну компетенцію, суттєво підвищує активність студентів упродовж заняття, що проявляється кількістю "піднятих рук" та коментарів у чаті. Винахідливість та наполегливість викладача надає можливість об'єктивно оцінити знання студентів, незважаючи на очевидні труднощі, що вносить онлайн навчання. Висновок: упродовж карантину та за умови проведення дистанційного навчання, найбільш ефективними є методики поєднаного викладення матеріалу, коли студенти мають змогу використовувати усі канали сприйняття інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського