РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807749<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуменюк І. М. 
Структурно-функційна модель навчання української мови за професійним спрямуванням майбутніх учителів початкових класів і вихователів / І. М. Гуменюк // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2022. - № 1. - С. 13-20. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено процес педагогічного моделювання як методу наукового пізнання. На основі концептуальних положень розроблено алгоритм конструювання експериментальної моделі навчання курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" майбутніх фахівців педагогічної галузі. Відповідно до алгоритму сформульовано головну ідею та мету моделі, з'ясовано структурні компоненти процесу навчання курсу майбутніх педагогів, встановлено об'єктивно наявні взаємозв'язки між компонентами моделі, здійснено їх методичне обгрунтування і конкретизацію. На основі вивчення наявних у педагогічній науці теоретико-методологічних напрацювань сконструйовано та візуалізовано структурно-функційну модель навчання української мови за професійним спрямуванням. Визначаючи педагогічні умови експериментального навчання, авторка виділила соціальне замовлення як провідну передумову підготовки майбутніх педагогів. Мета змодельованого процесу навчання - формування здатності майбутніх фахівців педагогічної галузі розв'язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійно-педагогічній діяльності, що передбачають застосування низки набутих у курсі "Українська мова за професійним спрямуванням" компетентностей. Акцентовано на синергетичності розробленої моделі, зокрема ознаках динамізму та адаптивності, оскільки модель враховує змінні передумови соціального замовлення, нормативно-правову реакцію на них, розширення сучасних лінгвістичних тенденцій і лінгводидактичних підходів. У процесі проєктування структурно-функційної моделі навчання української мови за професійним спрямуванням враховано комплекс лінгводидактичних підходів до мовної освіти, компетентнісну парадигму дисципліни, особливості міждисциплінарної координації, професійну адаптацію навчально-методичного забезпечення, поєднання інноваційних технологій і традиційних методів навчання, діяльнісний аспект професійно-комунікативної підготовки. У межах поетапного аналізу перебігу експериментального навчання визначено мету кожного етапу, основні форми й методи, застосування яких підвищує результативність опанування дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського