РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807754<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kuzmenko O. S. 
Theoretical and methodological fundamentalization of science education in the conditions of integration of physics and professionally oriented disciplines on the basis of STEM-education = Теоретико-методологічна фундаменталізація наукової освіти в умовах інтегрованості фізики та професійно зорієнтованих дисциплін на засадах STEM-освіти / O. S. Kuzmenko, I. M. Savchenko, V. B. Demianenko // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2022. - № 1. - С. 55-67. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

Акцент у науковій освіті робиться на підвищенні наукової грамотності студентів за допомогою інноваційних заходів, які передбачають планування, вимірювання, спостереження, аналіз даних, розробку й оцінку процедур та вивчення доказів на основі впровадження сучасних технологій навчання (STEM-технологій). Розглянуто поняття науки, обгрунтовано теоретико-методологічну фундаменталізацію наукової освіти на засадах STEM-освіти технічного закладу вищої освіти. Визначено, що основна функція системи наукової освіти полягає в забезпеченні суспільства науково грамотними громадянами. Інформація та ресурси (як правило, фінансові) підсилюють цю систему. Сформовано модель науки щодо розвитку STEM-освітніх тенденцій інноваційного розвитку освіти в Україні. Сформульовані особливості наукової освіти на основі STEM-технологій, що сприятимуть впровадженню сучасної методики навчання фізики та професійно зорієнтованих дисциплін. Інтеграційні процеси в освіті останніми роками посідають щораз важливіше місце, оскільки вони спрямовані на реалізацію нових освітніх ідеалів - формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток її творчих здібностей та потенційних можливостей. Ідея інтегрованого навчання фізики та професійно зорієнтованих дисциплін актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної наукової освіти, тобто освіти конкурентої, спроможної забезпечити кожній людині самостійне досягнення тієї чи іншої життєвої цілі, творче самоствердження в різних соціальних сферах. Навчання науці дасть студентам змогу вести повноцінне й відповідальне життя, заохочуючи їх самостійно вчитися, вирішувати нові ситуації, критично міркувати, творчо мислити, приймати обгрунтовані рішення та розв'язувати проблеми. Студенти також мають розвинути розуміння взаємозв'язку між наукою, технологією, суспільством і навколишнім середовищем (STSE), а також зміцнити здатність інтегрувати й застосовувати знання та вміння з фізики і професійно зорієнтованих дисциплін у технічних ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського