Kuzmenko O. S. Methodical features of implementation of the relationship between symmetry and asymmetry based on STEM education = Методичні особливості реалізації взаємозв'язку симетрії та асиметрії на засадах STEM-освіти / O. S. Kuzmenko, I. M. Savchenko, V. B. Demianenko // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2022. - № 2. - С. 58-66. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.Проаналізовано поняття симетрії та асиметрії у процесі навчання фізики в технічних закладах вищої освіти. Розкрито взаємозв'язок симетрії та асиметрії в процесі навчання фізики на основі STEM-технологій. Висвітлено використання фундаментальних ідей фізики (на прикладі симетрії та асиметрії) з урахуванням STEM-технологій. З'ясовано взаємозв'язок симетрії та законів збереження щодо їх фундаментальності; представлена методика інтегрованого підходу фізики та дисциплін професійно орієнтованого профілю на прикладі вивчення косометричних навантажень. З'ясовано, що, формуючи самостійну пізнавально-пошукову діяльність здобувачів освіти, потрібно використовувати фізичні задачі з розглядом фундаментальних понять, наприклад симетрії, що викликано розвитком мотивів, пізнавального інтересу та природничо-наукового мислення і набуттям професійних компетентностей. Актуальним постає показ інженерної і технічної складової STEM-освіти та розроблення методики вивчення дисциплін, які викладаються студентам технічних закладів вищої освіти з урахуванням інтегрованого підходу та міждисциплінарних зв'язків. Перехід на STEM-навчання вимагає удосконалення методики навчання фізики в умовах інтегрованого, системного, професійно орієнтованого підходів, що передбачає: використання нових методів, прийомів, засобів навчання, які допомагали б вирішити низку методичних завдань; застосування і запровадження в освітньому процесі з фізики цікавих і важливих наукових досягнень, а також посилення тих аспектів, які стимулюють та активізують самостійну пізнавальну діяльність студентів технічних закладів вищої освіти. Визначено, що для підвищення якості навчання фізики у майбутніх фахівців технічного профілю необхідно систематично вдосконалювати методику організації навчально-пізнавальної діяльності, ширше застосовувати STEM-технології навчання, що приводить до продуктивної розумової і практичної діяльності студентів у процесі опанування навчальним матеріалом, а це має прикладний аспект. Надалі робота з дослідження цієї проблеми може проводитися у таких напрямах: розроблення нового підходу до зміни структури і змісту робочих навчальних програм, удосконалення змісту й системи навчання фізики з урахуванням STEM-технологій, підсилення зв'язку викладання курсу фізики з фаховою спрямованістю студентів нефізичних спеціальностей технічних університетів у контексті STEM-освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|