Голіяд І. С. Практичний досвід розвитку творчого потенціалу і креативності майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання / І. С. Голіяд, В. А. Динько, М. А. Тропіна // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2022. - № 3. - С. 59-70. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Українці продовжують жити в умовах воєнного стану, захищаючи свій суверенітет, незалежність, територіальну цілісність. Пов'язані із цим події, що відбуваються на очах у людей, призводять до розладів психічного здоров'я у багатьох: втрачається продуктивність праці, виникають проблеми з мотивацією та концентрацією. Впровадження інформаційних технологій, стрімкий технологічний розвиток на фоні посилення нестабільності й невизначеності диктують певні вимоги до формування професійних якостей сучасної молоді, від яких залежить науково-технічний та соціально-економічний розвиток України, її стабільність та рівень добробуту. Нині, в часи стрімких змін, найбільш затребуваним і важливим є рівень творчої діяльності молоді, уміння позитивно мислити, оптимістично сприймати будь-яку ситуацію. Попри катастрофічні наслідки воєнних дій здобуття освіти й отримання знань залишається дуже актуальною проблемою. Сучасна вітчизняна освіта обумовлює потребу у творчих особистостях. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей має грунтуватися на змісті навчання, адаптованого до сучасних змін у суспільному середовищі, а це вимагатиме від майбутніх випускників здатності створювати креативне середовище, мислити нестандартно, творчо, ініціативно, гнучко реагувати на професійні виклики сьогодення, а також володіти інструментами психолого-педагогічного впливу, які б їм допомагали готувати своїх учнів до реального життя. У цей неспокійний час практично кожен викладач переглядає свої цінності, наукові доробки, навчально-методичне забезпечення дисциплін і намагається знайти додаткові можливості для підвищення якості й ефективності навчального процесу. Наведено досвід організації освітнього процесу для майбутніх учителів трудового навчання та технологій в умовах дистанційного навчання, який полягає у творчому підході до викладання фахових дисциплін. Це буде корисно тим, хто прагне розвиватися, отримувати новий досвід, професійно зростати, викладати по-новому і бути в курсі сучасних тенденцій в освіті. Розвиток наукових основ технічної творчості, розроблення методики активізації творчого процесу, навчання основ інжинірингу і творчості в закладах вищої освіти в наш час є необхідністю. Тому дослідження здійснено на прикладі викладання нової дисципліни "інжиніринг та технічна творчість", яку ввели до освітньої програми підготовки студентів інженерно-педагогічного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова освітнього рівня "бакалавр", спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) у 2021 р.
Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|