РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807781<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дерев'янко О. О. 
Модернізація компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору через використання адаптованих прийомів STEM-освіти (методична розробка) / О. О. Дерев'янко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2022. - № 3. - С. 71-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Акцентовано увагу на необхідності модернізації компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору, зазначені шляхи і фактори для вдосконалення змісту інклюзивної освіти через використання адаптованих STEM-прийомів. Серед окреслених актуальних завдань сучасної школи виділяється реалізація компетентнісного підходу в навчанні, спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток компетенцій особистості. Йдеться про компетентність як про нову одиницю виміру освіченості людини, при цьому увага акцентується на результатах навчання, в якості яких розглядається не сума завчених знань, умінь, навичок, а здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Власне, життя незрячих людей - це безперервний процес спроб, досліджень, тактильних обстежень, випробувань, залучення інформації з усіх аналізаторів через компенсаторні процеси, сприймання на слух, дотик, температуру і, відповідно, рефлексія - цим одним сучасним поняттям і можна назвати STEM. З урахуванням досвіду роботи тифлопедагога у статті виділені першочергові інструментарії підготовчого етапу до введення у навчання STEM-підходів. Залежно від можливостей учнів з ООП та темпів закріплення навичок зазначеної підготовчої роботи запропоновано вводити проєктні STEM-дні, які будуть об'єднані однією темою і матимуть міжпредметне насичення. Саме метод проєктів передбачає самостійну діяльність учнів і сприяє розвиту самої дитини як творчої особистості. Крім того, цей метод дає змогу розкрити будь-яку тему у взаємозв'язку всіх навчальних предметів. Длярозкриття практичного змісту питання висвітлена тема "Вода", підтема "Вода в почуттях і відчуттях", щоб не тільки дати учням інформацію, зібрати велику кількість матеріалу, а й набути чуттєвого досвіду, розкрити творчий потенціал кожної дитини.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського