РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807786<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Спасьонова С. О. 
Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів на уроках географії / С. О. Спасьонова, О. М. Король, О. Г. Корнус // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2022. - № 3. - С. 117-125. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

За сучасних реалій процес навчання набуває нового вигляду і потребує іншого підходу, зважаючи на умови, що склалися у світі. На жаль, нині фокус уваги соціуму зміщується з освітнього процесу на гостріші проблеми, тому так важливо мотивувати дітей до навчання і пізнання, а це можна зробити за допомогою освітніх методів та прийомів, якими має користуватися вчитель, щоб залучити учнів до вивчення свого предмета. Мотивація є одним із визначальних факторів ефективності й успішності будь-якого процесу, і насамперед навчального. Вона формується на базі механізму взаємодії внутрішніх та зовнішніх мотивів, де головнішими є внутрішні мотиви, які й породжують у свідомості дитини стимули до навчально-пізнавальної діяльності. Внутрішній мотив грунтується на боротьбі потреб, і якщо потреба до пізнання нового є сильною, то за допомогою вольових зусиль у людини і формується мотивація. Отже, основне завдання вчителя полягає в тому, щоб підсилити в учнів потребу до навчання, тоді і з'явиться мотивація. Методи та прийоми стають рушійною силою, свого роду інструментом для реалізації цього завдання. До таких методів та прийомів підвищення рівня мотивації було віднесено: метод актуальності знань (прийоми "Користь у житті", "Сучасність" та "Захоплення"), метод самостійності (прийом "Географічний едкемп"), метод інтерактивності (прийом ""Так!" технологіям"), метод вольових зусиль (прийом "Переконання"). На основі цих методів розроблено фрагменти уроків географії на тему "Україна на карті годинних поясів" для учнів 8 класів та "Оболонки Землі" - для 6 класів. Під час розроблення було використано метод інтерактивності і метод актуалізації знань. Також у мікроструктурі елементу уроку було виокремлено прийоми "Віртуальна екскурсія", "Географічні події", "Ситуаційна задача", "Ліричний відступ", "Тестова хвилинка". Усі ці методи і прийоми зацікавлюють, залучають, мотивують учнів до навчання та пізнання нового, бо вони нові, яскраві і їх можна частково застосовувати в ігровій формі, що цікаво в будь-якому віці.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського