Гегедош К. В. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи : монографія / К. В. Гегедош. - Київ : Кондор, 2022. - 190 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.
Наведено теорію становлення та розвитку маркетингу у транскордонному співробітництві. Проведено транскордонний маркетинговий аналіз діагностування Карпатського Єврорегіону через організаційну й інтерактивно-інформаційну складові. Для точної оцінки визначення проблем активізації транскордонного співробітництва у Карпатському Єврорегіоні проведено маркетингове експертне опитування різнопрофільних економічних учасників прикордонної області Закарпаття. Значну увагу приділено удосконаленню системи управління Карпатським Єврорегіоном та його процесами завдяки прикладним моделям транскордонного маркетингу.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"