РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000807896<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жукова І. В. 
Державно-громадська комунікація: становлення та розвиток в Україні : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / І. В. Жукова; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - Київ, 2021. - 40 c. - укp.

Здійснено логіко-системний аналіз становлення та розвитку державно-громадської комунікації як об'єкта наукового дослідження в Україні. Визначено особливості використання методології дослідження державно-громадської комунікації та принципи становлення її структури. Обґрунтовано періоди до реалізації та моніторингу державно-громадської комунікації, кожний із яких характеризувався відповідними тенденціями й ознаками. Обґрунтовано також історичні передумови становлення інституалізації державно-громадської комунікації. Досліджено низку факторів щодо якості інформаційно-комунікаційних зв'язків між окремими суб'єктами державного управління, що впливають на загальну систематичну структуру всієї організації державного управління. На основі проведеного дослідження визначено перспективи розбудови ефективних політико-правових засобів державно-громадської комунікації в Україні, що передбачає основні напрями розвитку демократичного управління державою. Запропоновано відповідний підхід до розробки передумов формування саморегулівної системи засобів і каналів громадського впливу на публічну політику в Україні. Такий підхід повністю відповідає соціально-ринковій переорієнтації засобів і каналів громадського впливу на публічну політику в Україні відповідно до напрямків розвитку українського суспільства та до формування демократичних стандартів функціонування органів державної влади. Розкрито потенціал каналів інформаційно-комунікативного супроводу для сприяння громадськості та стан упровадження елементів електронного урядування. Визначено, що для подолання основних проблем електронного урядування мають відбуватися процеси в державі, що пов'язані зі здійсненням координації дій із задоволення потреб громадськості як основної мети маркетингового управління шляхом створення та підтримання балансу між ресурсами органів державної влади і забезпеченням потреб населення. У контексті використання інформаційно-комунікативних технологій у діяльності Президента України виділено взаємопов'язані комплекси завдань. Визначено, що на сьогодні вкрай необхідною умовою для розвитку інформаційно-комунікативного супроводу діяльності Президента України є започаткування дискурсивних технологій взаємодії з громадськістю. Ідентифіковано рівень інформаційно-комунікативного забезпечення діяльності Верховної Ради та Уряду України у взаємодії з громадськістю. При з'ясуванні інформаційно-комунікативного забезпечення діяльності Верховної Ради та Уряду України взаємодії з громадськістю за їх суб'єктно-об'єктними ознаками здійснено аналіз власне парламентського дискурсу - тема, що до останнього часу залишалася малодослідженою. Визначено специфічні особливості використання системи індивідуального маркетингу для вдосконалення кібербезпеки в інформаційно-комунікаційних системах, в автоматичному режимі, що визначається такими основними характеристиками маркетингового середовища, як макрополітичні, соціально-культурні, економічні, територіальні, екологічні фактори, а також фактори мікросередовища (клієнти, конкуренти, цільова аудиторія, постачальники, маркетингові дослідження) державно-громадської стратегії в реформуванні публічного управління в умовах українського сьогодення. Запропоновано використання системи індивідуального маркетингу для вдосконалення кібербезпеки в інформаційно-комунікаційних системах в автоматичному режимі, що дає можливість передавати дані від CRM-систем електронного документообігу і програм обліку інформації у смартфони громадян-користувачів державних послуг. Зазначено, що у державному секторі систему побудови індивідуального маркетингу можна використовувати, починаючи із соціальних опитувань і виборчих програм (аж до голосування зі смартфона). Розроблено, відповідно до чинного національного законодавства, практичні рекомендації щодо розробки та прийняття Концепції державно-громадської стратегії в реформуванні державного управління в Україні. Метою формування Концепції є забезпечення дієвої системи залучення громадян до розробки управлінських рішень шляхом: виділення основних напрямів формування стратегії державно-громадської комунікації; визначення місії та цілей стратегії державно-громадської комунікації; розробки системи показників оцінки ефективності стратегії державно-громадської комунікації; координації дій із міжнародними комунікаційними організаціями, зміцнення міжнародного авторитету держави як послідовного й активного діяча із забезпечення комунікаційного простору та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)628

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452228 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського