РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000808251<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жегус О. В. 
Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. В. Жегус; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків, 2019. - 38 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади формування суб’єкт-орієнтованої системи маркетингу закладів вищої освіти. Теоретично обґрунтовано поняття "маркетинг можливостей", "освітній продукт", "ринок продуктів вищої освіти", "маркетинг в сфері вищої освіти". Розроблено науково-методичний інструментарій діагностики системи маркетингу закладів вищої освіти, дослідження взаємодії ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти. Охарактеризовано розвиток сучасної концепції холістичного маркетингу в сфері вищої освіти, обґрунтовано моделі інтегрованого комплексу маркетингу в сфері вищої освіти. Розроблено та автоматизовано проектно-сценарний підхід щодо формування системи маркетингу закладу вищої освіт. Викладено питання розвитку маркетингового інструментарію просування продуктів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)497.40-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439313 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського