Жегус О. В. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. В. Жегус; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків, 2019. - 38 c. - укp.Розроблено теоретико-методологічні засади формування суб’єкт-орієнтованої системи маркетингу закладів вищої освіти. Теоретично обґрунтовано поняття "маркетинг можливостей", "освітній продукт", "ринок продуктів вищої освіти", "маркетинг в сфері вищої освіти". Розроблено науково-методичний інструментарій діагностики системи маркетингу закладів вищої освіти, дослідження взаємодії ключових стейкхолдерів на ринку продуктів вищої освіти. Охарактеризовано розвиток сучасної концепції холістичного маркетингу в сфері вищої освіти, обґрунтовано моделі інтегрованого комплексу маркетингу в сфері вищої освіти. Розроблено та автоматизовано проектно-сценарний підхід щодо формування системи маркетингу закладу вищої освіт. Викладено питання розвитку маркетингового інструментарію просування продуктів вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)497.40-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439313 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|