РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000808713<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ходоскина О. А. 
Результаты и перспективы развития белорусско-китайского сотрудничества "Экономический пояс Шелкового пути" / О. А. Ходоскина, А. А. Играева, В. Е. Наумова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 6. - С. 15-22. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Найбільш грандіозним економічним і геополітичним проектом у наш час є ініціатива "Новий шовковий шлях", яка може радикальним чином модифікувати транспортні та грошові потоки в Євразії і в усьому світі. Вона включає проекти "Економічний пояс Шовкового шляху" та "Морський шовковий шлях XXI століття" й передбачає створення великої інфраструктурної мережі на шляху від західних кордонів Китаю через країни Центральної Азії й Іран у Європу. Мета роботи - докладне різнобічне вивчення й аналіз розвитку білорусько-китайської співпраці за проектом "Економічний пояс Шовкового шляху", а також визначення подальших його перспектив. У процесі дослідження використано статистичний, територіально-галузевий та ретроспективний аналіз функціонування економічних систем. Республіка Білорусь стала найважливішою ланкою у створенні "Економічного поясу Шовкового шляху". Вона має унікальну географічну перевагу й надзвичайно зручні економічні й культурні умови, є ключовою країною в Східній Європі, перебуває на стику Європейського Союзу та Євразійського економічного союзу, привертає увагу розвиненою транспортною інфраструктурою, високим рівнем освіти та професійними ресурсами. Проект "Новий шовковий шлях" орієнтований у першу чергу на залізничне сполучення. Основний потенціал для Республіки Білорусь у транзитних перевезеннях - використання контейнерів (фактично єдиний спосіб транспортування товарів у євразійському транзиті). На цій стадії розвитку проекту побудова повномасштабної функціональної та ефективної моделі для прогнозування результатів реалізації конкретного підпроекту неможлива. Проте на сучасному етапі наукову новизну представляє так звана "постановка задачі" на основі отриманих аналітичних даних. Вони дозволяють визначити наявні проблеми під час реалізації проекту, сформулювати можливі рішення та використати їх під час проведення економічного аналізу ефективності інших міжнародних проектів аналітичного типу (розв'язання аналітичних економічних задач). Розглянуто перспективи й трудності розвитку перевезень прискореними контейнерними поїздами товарів і вантажів із Китайської Народної Республіки (КНР) у Республіку Білорусь. Для подолання дисбалансу в зовнішній торгівлі з Китаєм запропоновано заходи щодо вирішення цієї проблеми, приділено увагу проекту будівництва високошвидкісної магістралі "Євразія", яка повинна з'єднати Китай із Західною Європою через Росію та Білорусь.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4БІЛ)843 + У9(5КИТ)843

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського