РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000808840<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Індутний В. 
Аукціонна торгівля культурними цінностями / В. Індутний, Н. Мережко, В. Комаха // Товари і ринки. - 2022. - № 4. - С. 46-60. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Вартість, за якою реалізуються культурні цінності, залежить від сукупності чинників, пов'язаних з умовами й організацією процесу торгів. У більшості випадків вартість культурних цінностей є трансцендентною по відношенню до вартості матеріалів, з яких вони створені, тому її прогнозування базується на комплексі "властивостей відношення". Необхідність подальшої автоматизації процесів обробки вихідної інформації про стан ринків культурних цінностей, яка є важливою для отримання вірогідної експертної оцінки. Для аналізу ринку культурних цінностей використана авторська методика збирання й обробки аукціонної та біржової інформації, де предметом вивчення слугували стартові та прикінцеві показники вартості. Узагальнено результати емпіричних спостережень особливостей і стратегій роботи низки аукціонів та бірж, що дало змогу виділити три основні етапи формування вартісних показників культурних цінностей. Перший етап характеризується тим, що товар набуває особливої привабливості для покупця завдяки відносно низьким показникам ціни - спекулятивним показникам (етап спекулятивної торгівлі), які уможливлюють перепродати його швидко та з вигодою. Другий етап формування вартісних показників відповідає якісним характеристикам, притаманним об'єкту продажу; спостерігається висока автореляція між якісними показниками товару та його вартістю, зафіксованою в процесі торгу. Показники якості на цьому етапі відіграють роль основних мотивацій щодо формування остаточного показника ціни. Третій етап описує ситуацію ажіотажного попиту, яка виникає на прикінцевій стадії торгів, коли всі аргументи стосовно якісних характеристик культурних цінностей вже вичерпані й подальше збільшення вартості залежить лише від емоційного стану та фінансових можливостей потенційних покупців. Висновки: зміни вартісних показників культурних цінностей впродовж терміну проведення торгів проходять у три етапи - спекулятивний, аргументований та емоційний, кожний з яких зумовлений принципово різними мотивами продавців та потенційних покупців, а також є результатом їх взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)921.112.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25522 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського