![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000809146<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Асадчих О. В. Змішане навчання усного японського мовлення: теорія і практика : монографія / О. В. Асадчих, Т. С. Дибська; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2021. - 282 c. - Бібліогр.: с. 226-255 - укp. - jpn.Висвітлено теоретичні та практичні питання навчання майбутніх філологів усного японського мовлення за авторською методикою, адресовано майбутнім фахівцям-японістам, які бажають удосконалити рівень компетентності в усному спілкуванні, використовуючи змішаний підхід до навчання. Представлено модель авторської методики (у двох варіантах - з використанням під час очних занять елементів мікронавчання (мікропошуку) та без них) змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. Досліджено зміст компетентностей в усному японському мовленні студентів. Проаналізовано методику змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. Запропоновано розроблені критеріїв та норми оцінювання компетентності в аудіюванні та говорінні майбутніх філологів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.330
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА859504 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|