РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000809675<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ларіна Я. С. 
Маркетинговий аудит : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, Н. М. Антофій. - Одеса : Олді-плюс, 2021. - 330 c. - Бібліогр.: с. 329-330 - укp.

ІБЕШ 978-966-289-560-5 У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості проведення маркетингового аудиту, завдання та принципи, роль у системі маркетингового менеджменту. Розглянуто основи організації та методики проведення маркетингового аудиту, показники, що використовуються в маркетинговому аудиті, документальне оформлення результатів аудиторської перевірки. Надано детальну характеристику етапів проведення маркетингового аудиту. Описано аудиторське оцінювання маркетингового середовища підприємства. Представлені підходи до аудиторського оцінювання маркетингових стратегій щодо ефективності маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто методики проведення аудиту маркетингової діяльності за елементами комплексу маркетингу


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)829.0-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860970 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського