Кіца М. О. Реклама в ЗМІ : навч. посіб. / М. О. Кіца; Національний університет "Львівська політехніка". - 2-ге вид., перероб. і допов.. - Львів : Галицька видав. спілка, 2022. - 139 c. - Бібліогр.: с. 128-134 - укp.Висвітлено поняття, особливості та функції реклами. Розкрито головні аспекти рекламної комунікації в сучасних засобах масової інформації. Наведено сучасні приклади порушень Закону України "Про рекламу" в українських засобах масової інформації. Розглянуто правові, етичні, фахові норми створення та розміщення рекламних повідомлень. Проаналізовано рекламу в сучасних рекламних ЗМІ України та виділено головні її тенденції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА859952 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|