РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000809841<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кіца М. О. 
Реклама в ЗМІ : навч. посіб. / М. О. Кіца; Національний університет "Львівська політехніка". - 2-ге вид., перероб. і допов.. - Львів : Галицька видав. спілка, 2022. - 139 c. - Бібліогр.: с. 128-134 - укp.

Висвітлено поняття, особливості та функції реклами. Розкрито головні аспекти рекламної комунікації в сучасних засобах масової інформації. Наведено сучасні приклади порушень Закону України "Про рекламу" в українських засобах масової інформації. Розглянуто правові, етичні, фахові норми створення та розміщення рекламних повідомлень. Проаналізовано рекламу в сучасних рекламних ЗМІ України та виділено головні її тенденції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859952 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського