РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000810014<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сахарова О. М. 
Педагогічні умови збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. М. Сахарова; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 20, [1] c. - укp.

Вперше визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови збагачення словника дітей (далі – СД) молодшого дошкільного віку (далі – МДВ) в процесі фізичного виховання (далі – ФВ) (забезпечення мовленнєвого супроводу процесу ФВ дітей МДВ, упровадження інтерактивних мовленнєвих технологій у процесі ФВ, наявність позитивних стимулів збагачення СД у процесі ФВ, взаємодія закладу дошкільної освіти і сім'ї у збагаченні цього словника). Розкрито сутність феномену такого збагачення, як цілеспрямованого впливу на розвиток СД, збільшення їхнього словникового запасу, засвоєння нових значень уже знайомих слів, переведення їх із пасивного словника в активний у ході вирішення завдань ФВ з використанням притаманних йому організаційних форм, засобів, методів і прийомів фізичного розвитку. Виявлено критерії (когнітивний, репродуктивний, інтерактивний) із відповідними показниками, схарактеризовано рівні розвитку цього словника (достатній, задовільний, низький), розроблено модель збагачення СД МДВ в процесі ФВ (когнітивно-збагачувальний, комунікативно-спрямований та емоційно-діяльнісний етапи), уточнено поняття ''збагачення словника'', ''словникова робота в закладі дошкільної освіти'', ФВ дітей дошкільного віку'', подальшого розвитку набули теорія і методика розвитку мовлення цих дітей. Розроблено й упроваджено діагностувальну та формувальну методики збагачення СД, комплекс індивідуальних мовленнєвих діагностичних завдань для дітей МДВ, дібраних за кожним показником. Використано у процесі експериментальної роботи з поетапним впровадженням визначених педагогічних умов, поєднання традиційних форм і методів роботи із ФВ (різні види гімнастики (ранкова, пробудження, імунна, пальчикова, гімнастика для очей, підбадьорююча, коригувальна тощо), традиційні заняття з фізичної культури, інтегровані заняття, рухливі ігри, гігієнічні процедури, загартування дітей тощо) з елементами інноваційних інтерактивних технологій (казкотерапія, казкотерапія в поєднанні із фітбол-вправами, пісочна терапія, танцювально-рухова терапія, сміхотерапія, музикотерапія, релаксація під музику, імунна гімнастика тощо. Експериментально доведено ефективність упровадження педагогічних умов, моделі та методики збагачення СД МДВ в процесі ФВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452761 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського