Човрій С. Ю. Організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів у Закарпатті (кінець ХVІІІ - 40-і роки ХХ століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. Ю. Човрій; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2021. - 20 c. - укp.Досліджено на основі системного ретроспективного аналізу організаційно-педагогічні особливості системи підготовки вчителів Закарпаття в контексті державно-територіальної приналежності закарпатських земель наприкінці XVIII - 40-их роках XX століття (Габсбурзької монархії (до 1804 p.), Австрійської імперії (1804-1867 pp.), Австро-Угорської монархії (1867-1919 pp.), Чехословацької республіки (1919-1938 pp.), Угорщини (1939-1944 pp.)), обґрунтовано періодизацію процесу становлення та розвитку закладів підготовки вчителів Закарпаття наприкінці XVIII - 40-их роках XX століття: І етап (друга половина XVIII століття - 1919 р.) - зародження закладів педагогічної освіти та нормативно- правового регулювання їх діяльності, II етап (1919-1938 pp.)- організаційно-педагогічне реформування системи педагогічної освіти в контексті умов полікультурного регіону, III етап (1939-1944 pp.) - ідейно-патріотична спрямованість змісту підготовки вчителів у педагогічних закладах. Визначено особливості організації та змісту теоретико-практичної підготовки вчителів у закладах педагогічної освіти Закарпаття досліджуваного періоду та систематизовано основні тенденції в їх розвитку відповідно до розробленої періодизації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч489.518
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА452763 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|