Микитів О. М. Підготовка майбутніх фахівців видавничо-поліграфічної галузі до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Микитів; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2021. - 20 c. - укp.Досліджено на основі теоретичного аналізу наукових праць підготовку майбутніх фахівців видавничої справи та редагування до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки як специфічну педагогічну проблему, розроблено модель підготовки, визначено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено комплекс організаційно-педагогічних умов: оновлення навчально-методичного забезпечення навчання засобами інфографіки, формування квазіпрофесійного контенту підготовки майбутніх фахівців із видавничої справи та редагування, створення інформаційно-медійного середовища в закладі фахової передвищої освіти. Визначено та науково обґрунтовано структуру, показники та рівні готовності вищезазначеного фахівця до формування інформаційно-медійного простору засобами інфографіки (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний компоненти). Розроблено навчальні, навчально-методичні, презентаційні матеріали (навчально-методичний комплекс: навчальні посібники, методичні вказівки до практичних занять, методичні рекомендації до лабораторних робіт, відеотренінг, майстер-клас впроваджено та використовуються в освітньому процесі закладів фахової освіти, коледжів України, рекомендації з удосконалення інформаційно-медійної діяльності прийнято підприємством із видавництва та поліграфії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА452776 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|