Нєчева Н. В. Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації / Н. В. Нєчева, О. В. Шикіна, С. Г. Ярьоменко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2021. - № 3/4. - С. 100-107. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Мета роботи - аналіз сучасного використання елементів брендингу в просуванні м. Одеса як туристичної дестинації. Виклики останніх років, такі як фінансова криза, нестабільна політична ситуація, пандемія Covid-19 роблять значимість туристичного бренду м. Одеса вельми актуальною. Крім вищенаведеного, Одеський регіон стикається з великою конкуренцією на ринку внутрішнього туризму; наявністю великої альтернативної пропозиції відпочинку у інших регіонах країни; більш лояльним підходом до цінової політики; потребою виявлення інноваційних складових туристичного продукту для підвищення туристичної привабливості. Досліджено, що цінність туристичного бренду для Одеси полягає у: реалізації споживчих емоційних і функціональних очікувань від споживання туристичних продуктів; забезпеченні диференціації мультикорисностей туристичних ресурсів і споживчих характеристик туристичних продуктів; виконанні функції так званої бізнес-карти щодо підвищення туристичної привабливості міста і т.д. У межах маркетингової стратегії запропоновано позиціонувати Одесу як місце, в якому особа (турист) може комфортно генерувати ідеї, думати, творити, знаходити нестандартні рішення. Це знайшло вираження в бренд-концепціях. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ОДЕ)424.35 + У9(4УКР-4ОДЕ-2О)424.35-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|