Ракітянська Л. М. Теорія і практика формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в університеті : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Ракітянська; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 40 c. - укp.Здійснено цілісний, міждисциплінарний аналіз проблеми формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в університеті. З'ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практичній діяльності закладів вищої освіти. Здійснено історико-філософський аналіз становлення та розвитку поняття "емоційний інтелект". Розроблено концепцію дослідження проблеми формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в університеті, яка базується на поліпарадигмальному, міждисциплінарному та системному підходах. Розкрито сутність і обґрунтовано структуру емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва, виокремлено його особливості та критерії сформованості. Розроблено концепцію та модель формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. Обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено організаційно-методичні засади формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Створено навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки в університеті. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА453365 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|