Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000810556<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Миколаєнко М. Адресація як маніпулятивна технологія в рекламній галузі / М. Миколаєнко // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 42. - С. 74-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто адресацію як маніпулятивну технологію у текстах рекламних повідомлень (на основі італійських рекламних слоганів). Розкрито історичні аспекти формування маніпулятивних стратегій, спрямованих на адресата, з метою популяризації товарів і послуг і подальшого налагодження масового виробництва товарів. Охарактеризовано постать Е. Бернейза як основоположника використання маніпулятивних технологій із метою збільшення попиту на певні товари та послуги у післявоєнні роки. На прикладах розглянуто мовні маніпулятивні технології, які використовуються сьогодні в рекламних текстах італійською мовою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.31-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69181 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|