РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000810671<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Козловська І. М. 
Переваги симуляційного навчання у відпрацюванні практичних навичок і маніпуляцій майбутніх лікарів / І. М. Козловська, О. Б. Колотило, Я. В. Кулачек, О. Б. Русак, У. І. Марусик, В. С. Смандич // Буков. мед. вісн. - 2022. - 26, № 2. - С. 81-85. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проблема якісної підготовки фахівців медичної галузі є надзвичайно важливим питанням в усьому світі, і в Україні в тому числі. З метою удосконалення своїх практичних навичок та медичних маніпуляцій їх слід довести до ідеалу та автоматизму, що є можливим завдяки сучасним методам навчання в умовах симуляційного центру, відпрацюванню навичок на стандартизованих пацієнтах та тренажерах. Мета роботи - порівняти якість навчання й відпрацювання практичних навичок, маніпуляцій та оцінити ефективність навчання на пацієнтах у лікувальних закладах і на манекенах, стандартизованих пацієнтах у Центрі симуляційної медицини. Порівняно ефективність відпрацювання практичних навичок, медичних маніпуляцій та вміння якісно їх застосувати на практиці, особливо при наданні невідкладної медичної допомоги у студентів 5-го та 6-го курсів. Не завжди вдається одразу ж встановити вільний контакт із пацієнтом, на відміну від стандартизованого пацієнта, який надзвичайно точно й чітко демонструє всі скарги та позитивні симптоми, що нададуть змогу підтвердити діагноз під час невимушеного спілкування зі студентом. Студенти не комфортно почуваються поруч із пацієнтом у клініці або бояться зашкодити хворому й відмовляються від обстеження чи проведення певної навички, у той час як на манекені чи стандартизованому пацієнті без жодного страху практичну навичку можуть повторити необхідну кількість разів. На стандартизованому пацієнті чи віртуальному манекені викладач може зупинити студента на будь-якому етапі виконання, вказати на помилку чи ще раз пояснити техніку маніпуляції, а студент може декілька разів повторити, довівши її до повного автоматизму. Ще однією надзвичайно важливою перевагою симуляційного навчання є можливість у необхідний момент, а не коли є в клініці тематичний пацієнт, створити, змоделювати і "обіграти" потрібну ситуацію. Це особливо важливо при відпрацюванні навички надання невідкладної допомоги в умовах, загрозливих для життя. Висновки: процес медичної освіти має бути ефективним та безпечним для всіх учасників, зокрема пацієнтів, що може бути забезпечено тільки завдяки Центрам симуляційного навчання. Безумовно, відпрацювання практичних навичок та маніпуляцій в умовах симуляційного центру надає змогу удосконалити традиційні види навчання, приділити більше уваги відточенню навичок, допускаючи, усвідомлюючи та виправляючи помилки, аналізувати ситуацію і робити висновки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського