РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000810774<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лапіна Л. Г. 
Дослідження можливості використання збурень, сформованих за записами нерівностей колії, для розрахунків динаміки швидкісного рейкового екіпажа / Л. Г. Лапіна, І. Ю. Малишева, Т. Ф. Мокрій // Техн. механіка. - 2022. - № 2. - С. 115-122. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Актуальною задачею, що постане перед Україною в період повоєнного відновлення країни, буде осучаснення всієї системи залізничних перевезень, зокрема розвиток швидкісного пасажирського сполучення. Проведення розрахунків щодо прогнозу динамічної поведінки залізничних екіпажів при високих швидкостях руху потребує формування нових масивів вхідних даних (збурень з боку колії), які враховують більш жорсткі вимоги до геометричних параметрів колії. Мета роботи - визначення можливості використання записів нерівностей, отриманих на реальних ділянках українських залізниць, для побудови складових збурень, що діють на рейковий екіпаж з боку колії під час руху з високими швидкостями. Розглянуто нормативи щодо геометричних параметрів колії, придатної для організації швидкісного руху поїздів. Дані містяться в стандарті ДСТУ EN 13848-5:2018 - європейсько- му стандарті, прийнятому в Україні як національний методом підтвердження. За записами осідань і нерівностей в плані рейкових ниток, зареєстрованих колієвимірювальним вагоном на низці ділянок Придніпровської залізниці під час планової перевірки стану колії, сформовано процеси фактичних вертикальних і горизонтальних нерівностей. Якісний стан аналізованих ділянок був таким, що обмеження швидкості руху по них не вимагалось. Обчислено параметри нерівностей на цих ділянках, регламентовані нормативною частиною ДСТУ EN 13848-5:2018. Порівняння отриманих значень параметрів з нормативними показало, що серед розглянутих ділянок існує певна кількість таких, що задовольняють вимогам стандарту до геометрії колії і дозволяють рух поїздів зі швидкостями принаймні до 230 км/год. Використання нерівностей на обраних ділянках колії як складових збурення при розрахунках протестовано на прикладі визначення основних показників динамічних якостей стандартного пасажирського вагона з візками КВЗ-ЦНИИ-М. Результати розрахунків показали можливість застосування сформованих збурень при чисельних дослідженнях динамічної поведінки екіпажів при підвищених швидкостях руху і в той же час підтвердили необхідність розробки нових технічних рішень щодо конструкції рухомого складу, придатного для експлуатації з такими швидкостями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського