Яценко О. М. Економічна дипломатія у формуванні і розвитку національного бренду / О. М. Яценко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2020. - № 3/4. - С. 14-30. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.Досліджено поняття "економічної дипломатії" та "національного бренду", їх взаємозв'язок, взаємовплив, складові. Ідентифіковано існуючі методичні підходи оцінки бренда країни та його класифікацію у міжнародній торгівлі за сприйняттям країни споживачем. Визначено алгоритм формування, розвитку та просування національного бренду. Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах та охарактеризовано тенденції щодо провідних лідерів та аутсайдерів. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду та розкрито вплив пандемії COVID 19 на відповідні процеси. В результаті дослідження виявлено, що внаслідок пандемії втрачено понад 13 трил. дол. США або 14 % у вартості національних брендів провідними країнами світу у 2020 р., а наслідки коронакризи вдалося подолати незначній групі країн. Обгрунтовано пріоритетні напрями просування бренду України за допомогою методів та інструментів економічної дипломатії. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|