Ребуха Л. З. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. З. Ребуха; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2019. - 39 c. - укp.Розкрито концепцію фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти, яка базується на методологічних підходах, закордонному і вітчизняному досвіді професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної парадигми вищої освіти. Обґрунтовано педагогічну систему фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтегративної тренінгово-інформаційної технології та розроблено її структурно-функціональну модель, що складається з цільового, концептуально-методологічного, теоретично-змістового, методично-практичного, результативно-оцінювального блоків. Дієвість функціонування системи забезпечено педагогічними умовами, що сприяли створенню мотиваційно-ціннісного освітнього середовища; спрямованості вивчення дисциплін циклу професійної підготовки на фундаменталізацію знань; використання фахово зорієнтованих ситуацій у професійній підготовці; спрямованості самоосвітньої діяльності майбутніх соціальних працівників на фундаменталізацію професійної підготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439719 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|