РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000812269<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васянін В. О. 
Задачі побудови кільцевих маршрутів транспортних засобів у багатопродуктовій ієрархічній мережі / В. О. Васянін, О. М. Трофимчук, Л. П. Ушакова // Проблеми керування та інформатики. - 2022. - № 3. - С. 37-55. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Сформульовано математичні моделі задач побудови кільцевих маршрутів транспортних засобів у багатопродуктовій ієрархічній мережі. Як правило, такі мережі складаються з децентралізованої магістральної мережі та мереж у внутрішніх зонах обслуговування магістральних вузлів (внутрішніх мереж). У багатопродуктовій мережі кожен вузол може обмінюватися продуктами (товарами, вантажами) з іншими вузлами. У зарубіжній літературі задачі проектування таких мереж називають задачами багатоступінчастого (багатоешелонного, багаторівневого) розміщення та маршрутизації (Multi-Echelon Location-Routing Problem - ME LRP). У багатоступінчастих LRP є кілька посередників між магістральними вузлами (центральними первинними об'єктами) і вузлами у внутрішніх зонах магістральних вузлів (кінцевими споживачами, клієнтами), а продукт, що розподіляється з магістральних вузлів, проходить через 2 або більше другорядних посередників у мережі (сателітів) до кінцевого споживача. У класичній LRP об'єднані для спільного розв'язання дві задачі - задача визначення розташування вторинних об'єктів (сателітів або депо) та магістральних маршрутів транспортних засобів та задача побудови кільцевих маршрутів внутрішніх транспортних засобів для обслуговування клієнтів із відомим попитом на однорідний взаємозамінний продукт. На відміну від задач розподілу однорідного взаємозамінного продукту, у багатопродуктових задачах LRP (Multi-Commodity Location-Routing Problem - MC LRP) потоки продуктів не взаємозамінні, потік кожного продукту має бути доставлений із певного первинного об'єкта до конкретного клієнта. Передбачається, що багаторівнева структура транспортної мережі визначена і відомі географічне розташування магістральних вузлів і його внутрішні зони обслуговування з множиною вузлів доставки та збору вантажів (клієнтів). Тому задачі визначення магістральних маршрутів транспортних засобів і побудови кільцевих маршрутів внутрішніх транспортних засобів розглядаються незалежно одна від одної. Обговорено види витрат реальних транспортних процесів, які мають враховуватися при формуванні цільової функції задач маршрутизації та запропоновано математичні моделі задач побудови комбінованих і розділених кільцевих маршрутів із неоднорідним парком транспортних засобів. Зазначається щодо можливості розв'язання сформульованих задач за допомогою відомих пакетів змішаного та цілочислового лінійного програмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.402.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського