РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000812476<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Khodoskin D. P. 
Determination of reserves for reducing delays and increasing the capacity of the street-road network in Gomel as a factor of reducing losses in traffic = Визначення резервів зниження затримок і збільшення пропускної здатності вулично-дорожньої мережі м. Гомель як фактор скорочення збитків в дорожньому русі / D. P. Khodoskin // Наука та пpогpес тpансп. Вісн. Дніпp. нац. ун-ту залізн. тpансп. ім. акад. В. Лазаpяна. - 2021. - № 1. - С. 65-72. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Часто наявний рівень пропускної здатності об'єктів вулично-дорожньої мережіу великих містах буває недостатнім. Це пов'язано передусім із тим, що зростання міст значно випереджає реконструкцію й оновлення відповідної інфраструктури. Як наслідок, на міських дорогах виникають затримки руху різного характеру, супроводжувані економічними збитками. Тому пошук резервів для зниження різного роду збитків, пов'язаних із недостатньою пропускною здатністю вулично-дорожньої мережі під час організації міського дорожнього руху, є метою цієї роботи. Для визначення резервів збільшення пропускної здатності вулично-дорожньої мережі та зменшення різного роду затримок застосовано методику детермінованого аналізу, методику розрахунку циклу за Ф. Вебстером, засновануна використанні фазових коефіцієнтів і втраченого в циклі часу (як суму перехідних інтервалів), методику вимірювання інтенсивності руху автомобілів у транспортному потоці, а також методику розрахунку економічних збитків, що виникають у разі затримки руху транспортних засобів. Проведено дослідження затримок руху та витрат часу й відповідних їм економічних збитків, характерних для типових об'єктів вулично-дорожньої мережі міста (регульованих перехресть). Визначено резерви їх зниження і, як наслідок, збільшення пропускної здатності як окремих перегонів, так і в цілому вулично-дорожньої мережі міста. Застосування зазначеного методу на реальних об'єктах вулично-дорожньої мережі дозволило розвинути наукове інтерпретування використовуваних методик і розширити їх сферу. Оцінка наявних проблем пропускної здатності й супутніх збитків дозволяє визначити найбільш перспективні резерви збільшення пропускної здатності і, як наслідок, зниження економічних збитків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського