РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000812636<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Протас О. Л. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Протас; ,Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2021. - 40 c. - укp.

Вперше обгрунтовано теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми. Представлено авторське трактування понять “професійна підготовка”, “професійна готовність”, “робота соціального працівника з обдарованими дітьми”, “обдарованість”, “обдарована дитина”, “професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми” та “професійна готовність майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми”. Виокремлено й обгрунтовано методологічні підходи, які обумовили загальну спрямованість дослідження: системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, аксіологічний, культурологічний, а також принципи, зреалізовані на методологічному (науковості, історизму, системності, наступності, зв’язку теорії з практикою), загальнодидактичному (наочності, самостійності, креативності, творчості, інтеграції) та особистісному рівнях (свідомості й активності, ціннісного ставлення до знань, мобільності). Схарактеризовано критерії (мотиваційно-цільовий, когнітивно-дослідницький, діяльнісно-технологічний, особистісно-творчий та рефлексивно-вольовий) та рівні готовності майбутніх соціальних працівників до означеної діяльності у чотирьох вимірах: високий, достатній, середній, низький. Розроблено структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми на основі взаємодії цільового, змістового, теоретико-методологічного, організаційно-методичного, практичного та контрольно-результативного блоків. Визначено й обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми (перманентне оновлення змісту навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми; забезпечення практико-орієнтованого освітнього процесу; впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій; розширення суб’єктів взаємодії у професійній підготовці соціальних працівників). Зауважено, що одержані результати експериментального дослідження свідчать про ефективність розробленої та реалізованої структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453451 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського