РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000813012<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рабінович Е. Х. 
Оцінка ухилу дороги методом точок однакових швидкостей / Е. Х. Рабінович, І. В. Грицук, М. Х. Буравцев, М. В. Володарець, В. Ю. Рижова, В. О. Зуєв // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 54. - С. 8-16. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Мета роботи - вирішення актуального завдання підвищення ефективності оцінювання дорожніх умов експлуатації транспортного засобу (ЕТЗ) в частині визначення ухилу дороги за рахунок розробки методу точок однакових швидкостей (ТОШ), що полягає у записі діаграм проїзду автомобіля накатом у двох протилежних напрямках та підбору таких точок, у яких модуль швидкості в обох напрямках однаковий. Для вирішення цього завдання використані положення теорії експлуатації автомобіля, методи обробки випадкових процесів і математичної статистики, а також аналіз літературних і патентних джерел, наукове узагальнення раніше виконаних досліджень. Запропоновано новий метод оперативного оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги. В основу методу покладено вимірювання параметрів руху ТЗ накатом вперед, потім зворотного руху його через ту ж точку і з однаковою швидкістю та подальшому розрахуванні необхідних параметрів дороги/автомобіля в частині визначення ухилу дороги. При цьому досягається необхідна точність значень градієнта, отриманих після необхідної кількості прогонів. Таким чином, з'явилася можливість раціонального застосування простих технічних засобів для визначення і оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині ухилу дороги. Результати і точність практичного керування процесом оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги та подальшому розрахуванні необхідних параметрів дороги/автомобіля, а саме якості складових компонентів реалізації представленого методу. Запропоновано теоретичні положення методу ТОШ, сформовані детальні рекомендації щодо вимірювання та обробки результатів, що покращують якість експериментального оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги. Показано, що при оцінюванні продольних профілів дороги результати визначення градієнта мало залежать від вітрового навантаження (коливання від середнього до 1 %) і від правильності оцінки опору автомобіля (коливання до 2 %). Різниця градієнта за методом ТОШ з іншими методами становить близько 1 ппм на гладкій дорозі, близько 2 ппм на більш крутій дорозі з локальними пошкодженнями тротуару.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського