Вірченко Т. І. Замкнене коло "смерть-життя-смерть": кінопоетика збірки Василя Стефаника "Дорога" / Т. І. Вірченко // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Слово. - 2022. - № 17. - С. 131-139. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Мета роботи - дослідження кінопоетики збірки В. Стефаника "Дорога"; дати відповідь на проблемне питання: чи послідовний митець у використанні кінопоетичних засобів. Стефаникознавці послідовно констатують візуальність новелістики письменника, але ці твердження позбавлені уважного текстуального аналізу. Використано методику, яка передбачає увагу до художнього простору, внутрішнього світу персонажів, кольористики, звуків і художніх деталей. Основну увагу звернено на твори "Дорога", "Скін", "Палій", "Похорон", "Сон", "Озимина", "Такий панок". Це й становить історико-літературну новизну роботи. Проаналізовано кольористику планів, семантику художніх деталей, образи, надані крупним планом, динаміка подій у кадрі; з'ясовано, що лише багатозначні в семантичному плані образи надаються крупним планом, кольористика послідовно розташованих кадрів збігається, гармонічності кадрам додають використані звуки. У новелах спостерігається чергування загальних і крупних планів, остання та перша новела створюють цілісність завдяки використанню візуального образу дороги. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Стефаник В. 535
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|