Крушинська Т. Ю. Моделі англомовного навчання в медичному університеті / Т. Ю. Крушинська, А. В. Шарун, С. В. Захаров, Д. О. Степанський // Мед. перспективи. - 2022. - 27, № 3. - С. 50-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто два підходи до англомовного навчання у вищому навчальному закладі медичного профілю: з використанням англійської як основної мови спілкування на заняттях (English as Medium of Instruction) та інтегрованого вивчення мови та професійно-орієнтованих дисциплін (Content and Language Integrated), поява яких була зумовлена широким поширенням у соціумі білінгвізму, важливістю підвищення конкурентоспроможності випускників вітчизняних університетів на міжнародному ринку праці. Автори репрезентують наявні моделі викладання в рамках описаних підходів, що сприяють ефективності процесу професійної підготовки майбутніх медиків до вирішення професійних завдань на основі реалізації іншомовної компетентності. Визначено умови впровадження в навчальний процес моделі предметно-мовного інтегрованого навчання. Висновок: зазначено, що інтеграція предметного та мовного досвіду сприяє оптимізації іншомовної підготовки та суттєвому покращенню якості навчального процесу. Визначено найгостріші питання, що потребують додаткових досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|