Waligora A. Social entrepreneurship as a determinant for the local community development: experience of Polish and Ukrainian regions = Соціальне підприємництво як детермінанта розвитку місцевої громади: досвід польських та українських регіонів / A. Waligora, A. Revko // Наук. вісн. Полісся. - 2019. - № 2. - С. 132-138. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.Соціальне підприємництво охоплює широкий спектр завдань, які мають забезпечити нормальні умови життя місцевої громади. З огляду на це основним завданням соціального підприємництва є покращення добробуту місцевої громади та задоволення її потреб шляхом впровадження послуг соціальної інфраструктури. Сформульована гіпотеза про те, що нині в Україні створено гірші умови формування та розвитку соціального підприємництва, ніж в Польщі. Доведено, що розвиток соціального підприємництва в Польщі в світлі регіональної політики ЄС полягає в підтримці соціальних підприємств з боку держави відповідно до Національної програми розвитку соціальної економіки, Європейський Союзом. Деякі аспекти соціального підприємництва та розвитку громади висвітлюються у дослідженнях таких вчених, як Дж. Дефурні, Дж. Хаснер, Ян-У. Сандал, А. Ніколлс, Г. Кеохане, Дж. Керлін, О. Паньків та ін. Слід відмітити, що в Україні існує проблема державної підтримки соціальних підприємств на відповідному рівні. Це лише поглиблює відмінності між соціальними підприємствами в Україні та Польщі. Варто зазначити, що як наслідок цього соціальне підприємництво в Україні більш бізнес орієнтоване, ніж у Польщі. Дослідження соціального підприємництва та його впливу на розвиток місцевої громади, проведене нанаціональному та регіональному рівнях, тобто на статистичних матеріалах, що стосуються 22 областей України та 16 воєводств Польщі. У дослідженні використано порівняльний метод розвитку соціального підприємництва у Польщі та Україні. Крім того, у дослідженні використано графічний та картографічний метод (для візуалізації наочного відображення просторової структури соціального підприємництва областей України та воєводств Республіки Польща). У рамках дослідження визначено концепцію соціального підприємництва (просоціального бізнесу), проаналізовано особливості соціального підприємництва у Польщі та Україні та представлено шляхи розвитку соціального підприємництва в Україні. Висновки: на основі отриманих результатів були представлені рекомендації щодо зміцнення та розвитку соціального підприємництва в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: У527 + У049(4УКР)60-94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|