РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000813438<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сасіна О. С. 
Психогігієна навчання старшокласників в спеціалізованих навчальних закладах для дітей із вадами зору : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01 / О. С. Сасіна; Харківський національний медичний університет. - Харків, 2019. - 22 c. - укp.

Обґрунтовано заходи з первинної профілактики психічних розладів підлітків із вадами зору, які навчаються у спеціалізованих навчальних закладах, на основі гігієнічної донозологічної психодіагностики та корекції граничних психічних станів. Встановлено причинно-наслідковий зв’язок між умовами життєдіяльності (враховуючи саногенні та патогенні чинники) та функціональним, психічним станом і станом психічного та загального здоров’я цього контингенту старшокласників. Розкрито закономірності формування функціонального стану та стану здоров’я старшокласників, які навчаються у спеціалізованих навчальних закладах для дітей із вадами зору, а саме: проведено психогігієнічну оцінку розвитку когнітивних функцій, особистісних особливостей, психоемоційного стану, що визначають ступінь загальної та психологічної стійкості осіб із вадами зору. Наголошено, що усе це необхідно враховувати під час розробки психодіагностичних і попереджувальних заходів із первинної профілактики порушень здоров’я. Розроблено психогігієнічні та психофізіологічні критерії гігієнічної діагностики та методи саногенної корекції донозологічних станів у старшокласників, які навчаються у спеціалізованих навчальних закладах. Зауважено, що психогігієнічні заходи, спрямовані на попередження психічних порушень учнів із патологією органу зору, включають: рекомендації щодо побудови педагогічного процесу з урахуванням можливостей дітей із вадами зору; дотримання спеціальних педагогічних і гігієнічних вимог (раціонального розподілу занять, забезпечення відповідного рівня освітлення, застосування коригуючих і тифлотехнічних засобів); спрямованість освітнього процесу на корекцію відхилень у розвитку пізнавальної, особистої, рухової сфери, а також у формуванні просторових уявлень і адаптації до навколишнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2 + Р128.943-38 + Р733.645.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440326 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського