РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000813916<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лиса C. C. 
Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства / C. C. Лиса, А. В. Кулік // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 432-437. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження впливу SMM на збутову діяльність підприємства; обгрунтування доцільності використання SMM як інструменту просування продукції; групування та визначення показників ефективності використання соціальних мереж у підприємницькій діяльності. У результаті дослідження було визначено переваги маркетингу в соціальних мережах, до яких належать: впізнаваність бренду, таргетування, доповнення PR-стратегії, розширення кола однодумців, поліпшення обслуговування клієнтів та контакту з ними тощо. Водночас визначено проблеми в цій сфері, а саме: відсутність достатніх знань у сфері SMM; ризик нерезультативного витрачання грошових ресурсів і часу, спричинений неправильним визначенням цільової аудиторії; складність виміру віддачі від інвестицій (рентабельність інвестицій) у цифровий маркетинг загалом і в SMM зокрема та інші. Визначено, що маркетинг соціальних мереж є ефективним інструментом стратегії підприємства в умовах сучасного ведення бізнесу. Охарактеризовано тенденції розвитку SMM на українському ринку, де виокремлено групи контенту для соціальних мереж, та особливості розвитку бізнесу в соціальних мережах. Важливою тенденцією розвитку маркетингу в соціальних мережах є маркетинг мікровпливу (Micro-Influencer Marketing), гнучкий маркетинг (Agile marketing), тенденція зміни контенту з текстового на відео-формат, тренд на ексклюзивність, на високу якість обслуговування, тренд на проведення прямих ефірів. Розглянуто показники, що найчастіше використовуються при оцінюванні ефективності маркетингу соціальних мереж, які рекомендовано розділити на внутрішні та зовнішні показники. Визначено ключові показники ефективності в SMM і характеристики кожного показника. У висновку зазначено, що SMM розвивається дуже активно, зіявляються нові інструменті для вирішення маркетингових завдань, тому питання оцінювання ефективності SMM залишається актуальним і має перспективи для проведення подальших наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-59 + У010.357 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського