Чернякова А. Європейські цінності у навчанні іноземних студентів у контексті інтеграції в європейський освітній простір / А. Чернякова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 41. - С. 114-127. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано ефективні практики просування європейських цінностей у контексті євроінтеграційних процесів в умовах університетської освіти на прикладі Сумського державного університету. Зазначено, що СумДУ у своїй діяльності реалізує ідею європейського університету в кроскультурних дослідженнях, технологіях, якості наукових розвідок в освіті, орієнтації на інновації, атмосфері творчої роботи в полікультурному освітньому середовищі. Значну увагу приділено висвітленню понять "євроінтеграція" та "європейські цінності", оскільки проблема імплементації європейських цінностей в у країнському просторі є однією з найактуальніших на сьогодні, зокрема в період загострення російсько-українських відносин та розв'язання повномасштабної війни РФ на території України. Здійснено теоретичний аналіз головних цілей Європейського Союзу у напрямі інтеграції України в Європейський простір. Значну частину наукової розвідки присвячено аналізу міжнародних проєктів у рамках Програми ЄС Еразмус+, націлених на дослідження євроінтеграційних процесів, практик упровадження інноваційних технологій (тренінгів міжкультурної комунікації, симуляційних ігор на заняттях з української мови та основ міжкультурної комунікації), спрямованих на опуляризацію мультикультурності та мовного різноманіття. Вимір практичних кордонів представлено досвідом освітньої роботи викладачів з іноземними студентами через упровадження європейських крос-культурних досліджень як інструменту соціокультурної інтеграції, знайомства зі звичаями, вивчення особливостей культури, просування європейських цінностей. Практично значущими є рекомендації, спрямовані на провадження таких ініціатив, як ціннісно орієнтовані симуляційні ігри у процесі мовної підготовки іноземних громадян. Аналіз досвіду діяльності у межах європейської некомерційної організації CRISP (Crisis Simulation for Peace) дозволив окреслити можливості впровадження прогресивних ідей на практиці, що саме і стане предметом подальших наукових розвідок. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|