РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000814140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чміль Г. Л. 
Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2022. - № 2. - С. 26-33. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

У період трансформаційних зрушень та адаптації до цифрової економіки важливого значення набуває новий маркетинговий підхід у системі спільного створення цінності, а саме - inbound маркетинг (вхідний маркетинг). Доведено, що inbound маркетинг набуває поширення серед господарських суб'єктів внаслідок зменшення витрат та підвищення показників економічної діяльності підприємства. Ефективність inbound маркетингу пояснюється перманентно зростаючою роллю фактору взаємопов'язаності, який істотно вплинув на комунікаційну взаємодію між стейкхолдерами господарського суб'єкта (клієнтами, працівниками, торговельними партнерами та представниками органів влади), кожен з яких є прямим чи потенційним споживачем товарів та послуг, які пропонуються компанією. Досліджено суть дефініції "inbound маркетинг" з точки зарубіжних та вітчизняних науковців, запропоновано власне визначення, яке формує механізм дії концепції inbound маркетингу, інтегрованого у діяльність підприємства. Inbound маркетинг як комплексна система сьогодні використовує всі наявні інструменти та технології для ведення проектів, просування ресурсів та реклами від самого початку проекту до щоденних тактичних завдань та зведення результатів. З метою формування концепції inbound маркетингу проаналізовано чинні принципи реалізації його механізму та запропоновано власні принципи, які дозволять розширити та диверсифікувати маркетингову діяльність, збільшити її ефективність та результативність, а також зменшити зайві матеріальні (грошові) та нематеріальні (часові) витрати на маркетинг за рахунок підвищення лояльності споживача до підприємства, які здійснює транспарентну підприємницьку та соціальну діяльність, а також скорочення часу на прийняття управлінського рішення щодо формування маркетингових тактик та застосування інструментів та технологій. Для найбільш ефективної побудови концепції inbound маркетингу проаналізовано його переваги та недоліки, які запропоновано подолати шляхом низки дій з боку керівництва підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського