Вардіашвілі А. В. Організаційний механізм маркетингової та логістичної діяльності інтегрованих підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. В. Вардіашвілі; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2019. - 20 c. - укp.Обґрунтовано концепцію формування організаційного механізму управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємства з внутрішньогосподарською інтеграцією для отримання конкурентних переваг в розрізі ключових факторів успіху та ринкових компетенцій з можливістю виходу інтегрованих підприємств на вищі рівні маркетингової інфраструктури товарного ринку за рахунок створення інтегрованої структури та запровадженням організаційних змін з визначеним місцем та функціоналом систем маркетингу та логістики, при чому маркетингова та логістична діяльність інтегрованого підприємства є взаємозалежною та взаємодоповнюючою, забезпеченою перехресним складом елементів, компонентів та складових механізму управління нею, яка має загальний інструментарій маркетингу та логістики, тому за таких умов їх слід включати в організаційну систему менеджменту інтегрованого підприємства лише у комплексі, як єдиний компонент системи управління підприємством. Удосконалено інтеграційні механізми та архітектуру організаційного механізму маркетингової та логістичної діяльності інтегрованого підприємства, в базове положення якої покладено використання організаційних змін при взаємодії структурних складових системи управління підприємством для можливості створення відповідних умов формування загального організаційно-економічного механізму інтегрованого виробництва. Удосконалено алгоритм структуризації факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища на маркетингову та логістичну діяльність інтегрованого підприємства з урахуванням формування вертикальної, горизонтальної та багатоканальної стратегії розвитку. Представлено методичний підхід до проведення комплексної оцінки ефективності організаційного механізму маркетингової та логістичної діяльності в інтегрованому підприємстві. Дістали подальшого розвитку принципи формування механізму маркетингової та логістичної діяльності на засадах базових систем управління. В понятійному апараті дослідження механізму формування системи маркетингу та логістики залучено поняття "інтегрованих підприємств", які розглядаються як підприємства, що одночасно функціонують у виробничій та торгівельній сферах, та які при генеруванні стратегії розвитку одночасно запроваджують у своєму організаційному механізмі структури горизонтальної інтеграції, вертикальної та багатоканальної інтеграції. Визначено напрями розвитку в організації управління маркетинговою та логістичною діяльністю в інтегрованих підприємствах за рахунок залучення відповідного інструментарію у вертикальній та горизонтальній виробничих системах та системі менеджменту підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА440679 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|