РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000814328<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вардіашвілі А. В. 
Організаційний механізм маркетингової та логістичної діяльності інтегрованих підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. В. Вардіашвілі; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2019. - 20 c. - укp.

Обґрунтовано концепцію формування організаційного механізму управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємства з внутрішньогосподарською інтеграцією для отримання конкурентних переваг в розрізі ключових факторів успіху та ринкових компетенцій з можливістю виходу інтегрованих підприємств на вищі рівні маркетингової інфраструктури товарного ринку за рахунок створення інтегрованої структури та запровадженням організаційних змін з визначеним місцем та функціоналом систем маркетингу та логістики, при чому маркетингова та логістична діяльність інтегрованого підприємства є взаємозалежною та взаємодоповнюючою, забезпеченою перехресним складом елементів, компонентів та складових механізму управління нею, яка має загальний інструментарій маркетингу та логістики, тому за таких умов їх слід включати в організаційну систему менеджменту інтегрованого підприємства лише у комплексі, як єдиний компонент системи управління підприємством. Удосконалено інтеграційні механізми та архітектуру організаційного механізму маркетингової та логістичної діяльності інтегрованого підприємства, в базове положення якої покладено використання організаційних змін при взаємодії структурних складових системи управління підприємством для можливості створення відповідних умов формування загального організаційно-економічного механізму інтегрованого виробництва. Удосконалено алгоритм структуризації факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища на маркетингову та логістичну діяльність інтегрованого підприємства з урахуванням формування вертикальної, горизонтальної та багатоканальної стратегії розвитку. Представлено методичний підхід до проведення комплексної оцінки ефективності організаційного механізму маркетингової та логістичної діяльності в інтегрованому підприємстві. Дістали подальшого розвитку принципи формування механізму маркетингової та логістичної діяльності на засадах базових систем управління. В понятійному апараті дослідження механізму формування системи маркетингу та логістики залучено поняття "інтегрованих підприємств", які розглядаються як підприємства, що одночасно функціонують у виробничій та торгівельній сферах, та які при генеруванні стратегії розвитку одночасно запроваджують у своєму організаційному механізмі структури горизонтальної інтеграції, вертикальної та багатоканальної інтеграції. Визначено напрями розвитку в організації управління маркетинговою та логістичною діяльністю в інтегрованих підприємствах за рахунок залучення відповідного інструментарію у вертикальній та горизонтальній виробничих системах та системі менеджменту підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440679 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського