![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000814611<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Католик Г. В. Концепція Я дитячого практичного психолога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Г. В. Католик; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2019. - 45 c. - укp.Досліджено особливості формування концепції Я дитячого практичного психолога. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування авторського підходу до проблеми формування концепції Я практичних психологів у системі післядипломної освіти. Вивчено умови формування адекватного образу професії дитячого практичного психолога, проаналізовано процес формування концепції Я в освітньому післядипломному процесі в проекті з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психокорекції та психотерапії. Побудовано теоретичну модель континуально-ієрархічної структури концепції Я дитячого практичного психолога, теоретичну модель становлення концепції Я дитячого практичного психолога. Обґрунтовано модель професійного освітнього простору в контексті формування концепції Я. Створено психодіагностичну програму для первинного психотерапевтичного інтерв’ю з метою якісного професійного відбору кандидатів для оволодіння системою інтрапсихічних та інтерперсональних взаємодій в напряму психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психокорекції та психотерапії. Емпірично досліджено динаміку формування концепції Я дитячого практичного психолога в процесі оволодіння знаннями і навиками психотерапевтичної роботи у освітньому проекті з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психотерапії. Розроблено та успішно апробовано авторську проективну методику «Візуалізація концепції Я» для виявлення ресурсних та дефіцитарних особистісних зон з подальшим використання її як при психодіагностиці поперечних зрізів, так і при лонгітюдному дослідженні та психотерапевтичних компенсаторних техніках. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 + Ю949.244-953.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА441013 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|