РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000815618<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калюжна Н. Г. 
Кластеризація країн за національними культурними особливостями як інструмент розвитку корпоративної культури міжнародних компаній / Н. Г. Калюжна, Ю. С. Мамітько // Бізнес Інформ. - 2022. - № 6. - С. 100-108. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто впорядкування країн за національними культурними особливостями на підставі кластерного аналізу та визначення напрямів адаптації корпоративної культури українських компаній до умов співробітництва з компаніями різних країнних кластерів. Обгрунтовано, що корпоративна культура є одним із ключових факторів успіху для міжнародної компанії. Доведено, що українським міжнародним компаніям варто сконцентруватися на впровадженні в практику управління світових стандартів корпоративної культури, які базуються на врахуванні національних культурних особливостей. Проаналізовано вплив національної культури на корпоративну культуру міжнародних компаній різних країнних кластерів на основі 6-D моделі Герта Хофстеде. Розглянуто особливості корпоративної культури українських міжнародних компаній та оцінено суттєвість національних культурних відмінностей між компаніями України та типових країн різних кластерів, а саме: країн Азії, Північної Європи, Германської Європи, Латинської Америки, Близького Сходу та англо-американських країн. Показано, що корпоративна культура українських міжнародних компаній найлегше адаптується до турецьких компаній, найважче - до американських і шведських. Визначено, на які напрями адаптації корпоративної культури українській міжнародній компанії слід звернути увагу для ефективного співробітництва з міжнародними компаніями з Японії, США, Німеччини, Швеції, Аргентини та Туреччини. Доведено, що надані рекомендації сприятимуть отриманню результативної комбінації корпоративної культури української міжнародної компанії з оригінальною культурою компанії-партнера. Наголошено, що попри вагомість впливу національних культурних особливостей на корпоративну культуру міжнародних компаній, не слід недооцінювати вплив глобалізації, що певною мірою з часом згладжує різкі культурні відмінності та мінімізує вимоги до культурної адаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-642.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського