РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000816210<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Позднишев Є. В. 
Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / Є. В. Позднишев; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2019. - 42 c. - укp.

Дисертацію присвячено вивченню умов, моделей, технологій та критеріїв успішності формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності (спортсмена, тренера, спортивної команди, спортивних уболівальників). Проаналізовано теоретико-методологічні основи дослідження іміджу. Сформульовано систему наукових і теоретико-методологічних підходів аналізу категорії "імідж". Визначено новий науковий напрям досліджень психології іміджу - психологію іміджу у спорті. Досліджено соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації на формування іміджу в спорті. Показано, що усі види ЗМІ беруть участь у формуванні іміджу суб'єктів спортивної діяльності, але перевага певному виду надасться реципієнтом у залежності від його віку, місця проживання, доходу й освіти. Створено референтні системні моделі формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності, які базуються на іманентних емпіричних референтах іміджу суб'єктів спортивної діяльності. Сформульовано комплексні медійні коди, які відіграють ключову роль у процесі формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності. Створено систему психотехнологій формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності. Показано, що ефективними соціально-комунікативними психотехнологіями формування позитивного іміджу суб'єктів спортивної діяльності виступають елементи PR, пропаганда, реклама; а інструментами - візуалізація, вербалізація та емоціоналізація. Розроблено референтно-технологічну концепцію формування позитивного іміджу суб'єктів спортивної діяльності. Введено в науковий обіг такі поняття, як "референтний імідж", "позитивний імідж спортсмена", "позитивний імідж тренера", "позитивний імідж спортивної команди", "імідж футбольних фанатів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441551 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського