РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000816234<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : зб. матеріалів IV Всеукр. відкрит. наук.-практ. онлайн-форуму, Київ, 27 жовт. 2022 р. / ред.: І. М. Савченко, В. В. Ємець; Національна академія наук України, Національний центр "Мала академія наук України", Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Інститут обдарованої дитини, Національна академія педагогічних наук України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут цифровізації освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Національний авіаційний університет, Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Криворізький природничо-науковий ліцей, Громадська організація "Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами", Комунальний заклад "Рішельєвський науковий ліцей", Державний університет "Одеська політехніка", Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти", Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Нац. центр "Мала акад. наук України", 2022. - 587 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Матеріали збірника репрезентують тези доповідей учасників IV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», присвячені осмисленню теоретичних і методичних принципів забезпечення результативної діяльності закладів освіти. Звернено увагу на проблеми цифровізації освіти, шляхи та засоби формування ефективного віртуального простору для розв’язання актуальних освітніх проблем. Розглянуто питання трансдисциплінарних напрямів наукового мислення. Визначено вектори особистісного і професійного розвитку педагога, наукового потенціалу та перспектив впровадження STEM-освіти тощо. Тези доповідей зорієнтовано на узагальнення, систематизацію теоретичних положень, а також на впровадження їх в освітню практику, на використання інноваційних концепцій, застосування експериментальних розробок у процесі наукової та освітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861794 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського