Гриньова М. В. Формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в інклюзивному навчальному середовищі основної школи (перехідному етапі НУШ) : навч.-метод. посіб. для студентів пед. спец. та педагогів закл. заг. освіти з інклюз. формою навчання / М. В. Гриньова, О. Г. Губарь; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - 273 c. - (Нова українська школа). - Бібліогр.: с. 240-243 - укp.Запропоновано посібник, який розкриває зміст, форми, сутність і методи діагностики та формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в інклюзивному навчальному середовищі основної школи на перехідному етапі Нової української школи (далі - НУШ). Представлено методичні рекомендації та дидактичний матеріал, які допоможуть в організації інклюзивного освітнього середовища та роботи в ньому з молодшими підлітками (5 - 6 класи) педагогам, психологам, логопедам, вчителям української мови вчителям-предметникам, зокрема на етапі організації діагностичного процесу, розробки індивідуальної програми розвитку, вибору провідних форм роботи, організації та здійсненні корекційно-розвиткового процесу. Зазначено, що вміщені методичні розробки мають на меті в простій, цікавій, доступній формі сприяти розвитку рівня мовленнєвої компетентності молодших підлітків з порушеннями мовлення, які перебувають в умовах інклюзивного навчального закладу, сприяють розвитку основних її компонентів з опорою на програму закладу загальної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.1
Шифр НБУВ: ВА861968 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|