Решетнікова І. Л. Євромаркетинг: особливості застосування та завдання українських підприємств / І. Л. Решетнікова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2022. - № 7. - С. 62-72. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Мета роботи - узагальнення існуючих наукових поглядів щодо сутності "євромаркетингу" і засад його функціонування, а також формулювання завдань українських підприємств у площині розробки та реалізацій їх маркетингових стратегій на єдиному європейському ринку. Досліджено генезис категорії "євромаркетингу" на тлі євроінтеграційних процесів і формування внутрішнього ринку Європейського Союзу, розглянуто погляди європейських вчених. Євромаркетинг тлумачиться як маркетингова діяльність підприємств, які функціонують в умовах єдиного внутрішнього ринку. Визначено виклики українських підприємств у умовах євромаркетингу та можливі шляхи їх подолання. Дослідження має як теоретичне так і практичне значення. Теоретичне полягає в узагальненні наукових підходів щодо виникнення та змісту євромаркетингу, а практичне - в складанні переліку завдань у сфері маркетингу, вирішення яких надають можливість спростити перехід до євромаркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)830.1-211.1 + У9(4)42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|