Лабінська Б. І. Теоретико-методичні засади інклюзивного навчання іноземних мов у початковій школі : монографія / Б. І. Лабінська, Н. М. Виспінська, Т. П. Коропатніцька; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича : Рута, 2022. - 559 c. - Бібліогр.: с. 519-552 - укp.Висвітлено сучасні тенденції інклюзивного навчання іноземних мов у початковій школі, що базуються на Державному стандарті початкової освіти. Акцентовано увагу на психофізіологічному розвитку молодших школярів та специфіці викладання іноземних мов учням з порушенням зору, слуху та розладами аутистичного спектра. Наведено основні положення нової української школи згідно державного стандарту початкової освіти та державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Описано змістові лінії, очікувані результати навчання, методи контроля і оцінювання учнів початкової школи та дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено європейське мовне портфоліо як засіб оцінювання індивідуальних досягнень, як інструмент самооцінювання. Виокремлено психологічні особливості розвитку дошкільнят та психолінгвістичні основи навчання іноземної мови у початковій школі. Наголошено на формуванні критичного та креативного мислення на уроках іноземної мови у початковій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА862345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|